HTML

Fictions

Friss topikok

Egy barátom beszámolója

2010.02.17. 18:05 MaCKenzie

Nekem is, mint mindenki másnak gondolom, volt pár furcsa élményem a természetfeletti világgal. Kiskoromban rengeteg érdekes dolog történt velem. Még elég pici voltam,3-4 éves, amikor ez történt. A lábammal voltak gondok kiskoromba, és anyámék elvittek egy régi kórházba. Én pedig elkezdtem a bömbölést, és nem voltam hajlandó bemenni az épületbe. Folyton azt hajtogattam, hogy csúnya nénik meg bácsik vannak bent,és figyelnek. És persze senki nem volt a váróteremben!:)

Aztán, ami a legdurvább szerintem, az 6-7 éves koromban kezdődött. Akkoriban halt meg dédpapám :( ..Egyik este barátnőmmel ottalvósbulit csináltunk:). Már lefeküdtünk aludni, amikor hirtelen zajokat hallottam a folyosónkról. A szobám ajtaján volt egy tejüvegből készült ablak, amin egyszer azt láttam, mintha állna ott egy sötét árnyék. Rendesen ember formája volt, tisztán emlékszek rá. És akkor szóltam barátnőmnek, hogy ő is látja-e. És mikor odanézett, hirtelen elment az árnyék. Nagyon ijesztő volt, rohantunk át anyukámék szobájába. Körülnéztek mindenhol a házban, de nem láttak semmit. Pár év múlva elmentünk mamámékhoz. Anyum épp mamámmal beszélgetett, amikor hirtelen megláttam mellette egy ugyanolyan fekete árnyékot, mint kiskoromban :O (Dédpapám ennek a mamámnak volt az apukája). Nem mertem akkor még szólni senkinek, de pár ijesztő jelenség után már mondtam anyumnak. És mondta, hogy Tatától nem tudott elköszönni a halálakor, és nagyon bűntudata van, néha ő is érez furcsaságokat. Volt olyan is, hogy halottak napján elmentünk dédim házába, és ott láttam mellette az árnyékot. Meg elkezdett hintázni az a hintaszék, ahol mindig tata ült :(.

Ha ez még nem lenne elég, mesélek még! A mosókonyhánkban van egy zuhanykabin,és régen sokat fürödtem ott. Aztán történt pár furcsa dolog ott is, meg mindig úgy éreztem mintha figyelne bent valaki, meg furcsa hangokat hallottam. Nemrég, kb. egy fél éve, az egyik tesóm (8 éves), ott fürdött. És egyszer csak elkezdett iszonyatosan sikítozni, meg kiabálni. Állítólag a víz helyett ilyen zöld trutyi folyt, és hallott egy nagyon hangos női sikolyt is. Pedig mindenki a konyhában volt, és ők nem hallottak semmit természetesen. Azóta ő sem mer bemenni :).

Mesélhetnék még számos történetet ilyen dolgokkal, de hagyok még a későbbiekre is inkább, úgyis lesz még részem pár ilyenbe :D . További jó borzongást mindenkinek :)

U.I.: Klassz a blog,csak így tovább ;) (L) 

3 komment

Címkék: félelem szellem árnyék érzés paranormális alak

A bejegyzés trackback címe:

https://fictions.blog.hu/api/trackback/id/tr221766876

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

small_sent 2010.02.17. 20:54:06

Érdekes... :) Szívesen olvasom a többi természetfeletti történeted is. Csak vigyázz magadra mindig.

Szamooca 2010.02.17. 21:23:42

@small_sent: majd még jelentkezem,köszönöm :D Vigyázok én :)

MaCKenzie 2010.02.17. 21:24:46

Én meg frissítek ahogy tudok:)
Próbálunk eredetiek lenni és nem másolni másokat.
További jó olvasgatást mindenkinek :)
süti beállítások módosítása