HTML

Fictions

Friss topikok

Beszámoló

2010.02.05. 16:30 MaCKenzie

 Egy ismerősöm saját beszámolója az általa észlelt különös eseményekről.

 

Igaz történet:
 
Egy hétköznapi reggel volt mikor mentem a buszmegállóba fél7körül! Tudni kell, hogy van az utca... és utána van, ilyen kis köz ahol fák vannak és egy üzem, ami nem nagyon működik,lámpa nincs! Nem valami biztonságos, én hiszek az ilyen szellemes dolgokban! Mikor kiértem a világosból a sötétre hátra néztem olyan volt mintha valaki egyre gyorsabban jött volna utánam, de csak egy alakot láttam! Nem tudnám megmondani ki vagy mi volt. Elkezdtem gyorsabban menni mikor kiértem a fényre sehol senki! Mentem tovább a buszmegállóba, megálltam vártam a buszt! A buszmegállóval szemben van egy kápolnaféleség mikor odanéztem egy csuklyás alakot láttam, aki pont rám néz?! És közben forgolódik! Elnéztem és vissza, mondom hátha csak rosszul láttam mivel reggel volt, visszanéztem és ugyanúgy ott volt!

Itthoni hangok:


Itthon szoktam hallani különböző hangokat, ami csöppet ijesztő!
Egyik este is. lefeküdtem már tévé sem ment. fekszek és egyszer csak olyan hang volt mintha valaki megdobta volna az ablakom, megnézem... semmi utána még egyszer. és semmi :S

Furcsaság:


Történt velem egy olyan dolog reggel öltöztem fel megnéztem hány óra.   xy idő! Utána még összeraktam dolgaim kiléptem a kapun és ugyan annyi idő volt, mint mikor még csak elkezdtem felöltözni.

Megérzések:


A megérzéseim! Megérzem dolgokat, de nem úgy hogy azt fogja mondani h mittudomén pl. múltkor elképzeltem, hogy mi lenne, ha lerobbanna a busz és a miénkre pakolnák át az embereket. mentem haza és lerobbant a busz! többször van ilyen megmondom mi lesz. :S 

Szólj hozzá!

Címkék: hangok megérzés időzavar csuklyás alak

A bejegyzés trackback címe:

https://fictions.blog.hu/api/trackback/id/tr871732016

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása