HTML

Fictions

Friss topikok

Szellemek

2010.02.05. 17:22 Corton

Szellemek. Te hiszel bennük? Vajon mik vagy kik ők? A túlvilágról jöttek? Mit akarhatnak? Tényleg léteznek? Számtalan kérdés merül fel bennünk e szó hallatán.

Az emberek nagy része már tapasztalt, látott különös, megmagyarázhatatlan dolgokat környezetében. Már egészen kicsi korunkban felmerül bennünk a kérdés, hogy vajon mi lehet a halál után? Mi történik azokkal akik elmennek? Tényleg léteznek szellemek, szörnyek? Persze a szülők megnyugtatnak, hogy kísértetek márpedig nincsenek. Na de akkor mivel magyarázhatóak ezek a jelenségek?

Hallottunk már szellemekről szóló filmekről, könyvekről, saját élményekről. Az interneten, televízióban láthattunk már képeket amiken ismeretlen lények fedezhetők fel. Léteznek különböző emberek, akik állítólag képesek eme lények megidézésére, illetve kommunikálni tudnak velük. Egy elmélet szerint a halál után a lélek egy új testbe költözik és 'újjászületik'. Vannak azonban olyan "lelkek" akiknek még dolguk van, nem tudnak elszakadni a Földtől, ezért próbálnak kapcsolatba kerülni a földiekkel. Rengeteg történetet hallhattunk már szellemekről, az ajtó mozgásától az ágy előtt álló alakig mindent. De vajon mit tehetünk mi? Azt hiszem a legbátrabb ember is megrémül egy ilyen lény láttán. Lehet ebben a helyzetben ésszerűen gondolkozni?

Ha azonban szellemek nem léteznek mivel magyarázhatók ezek a jelenségek?

' Körülbelül 4 évvel ezelőtt éjfél körül, már mindenki aludt a házban. Felébredtem és nem tudtam vissza aludni. Forgolódtam az ágyban, néztem a plafont. Az ajtóm bevolt hajtva.Emeletes házunk van, a lépcsők fából készültek, jellegzetes hangja van, ha valaki jön föl. Hallottam ezt a nyikorgó hangot, a lépéseket,ahogy valaki lépked föl a lépcsőfokokon, tudtam , hogy nem lehetnek anyáék, hiszen ők már rég alszanak. Először azt hittem, betörő. Akkor viszont csak hallottam volna más zajokat is. Percekig nem mertem megmozdulni a takaró alatt, végül kimerészkedtem, körülnéztem, sehol senki. '

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://fictions.blog.hu/api/trackback/id/tr841732148

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása